Опубликован 2021-12-20

АМАЛИЙ ФАНЛАРНИ ЎҚИТИШДА ЎҚУВЧИЛАРНИНГ МУСТАҚИЛ ФИКРЛАШ ҚОБИЛИЯТЛАРИНИ РИВОЖЛАНТИРИШ МАСАЛАЛАРИ

Аннотация


Ушбу илмий услубий ишда амалий фанларни ўқитиш жараёнида ўқувчиларнинг мустақил фикрлаш салоҳиятларини ошириш ҳақида услубий асослар келтирилади.

Как цитировать


Murtazayev, M., & Shokirova, R. (2021). АМАЛИЙ ФАНЛАРНИ ЎҚИТИШДА ЎҚУВЧИЛАРНИНГ МУСТАҚИЛ ФИКРЛАШ ҚОБИЛИЯТЛАРИНИ РИВОЖЛАНТИРИШ МАСАЛАЛАРИ. Физико-технологического образование, 7(7). извлечено от https://natscience.jdpu.uz/index.php/phys-tech/article/view/4550

Библиографические ссылки


Муртозаев, М. З., Юсупов, К., & Рахматов, В. (2008, October). Системный подход к определению практической значимости учебной дисциплины. In Образование через всю жизнь: непрерывное образование для устойчивого развития». Материалы VI Международной конференции. г. Минск (pp. 2-3).

Муртозаев, М. З. (2009). О сегодняшнем состоянии учебных планов подготовки учителей трудового обучения: проблемы и решения.

Муртозаев, М. З. (2016). Вопросы модернизации процесса подготовки высококвалифицированных учителей трудового обучения. Молодой ученый, (24), 484-486.

Murtazayev, M. Z., & Yo'ldashev, M. Q. (2020). TEXNOLOGIYA TALIMI DARSLARIDA O’QUVCHILARDA BILIM, KO’NIKMA VA MALAKALARNI SHAKLLANTIRISHNING AYRIM MASALALARI. Научное знание современности, (4), 39-44.

Муртазаев, М. З., & Дониёрова, Ш. Э. (2020). УМУМИЙ ЎРТА ТАЪЛИМ МАКТАБЛАРИДА ТЕХНОЛОГИЯ ФАНИНИ ЎҚИТИШДА АМАЛИЙ МАШҒУЛОТЛАРНИ МИЛЛИЙЛИК АСОСИДА ТАШКИЛ ҚИЛИШ АСОСЛАРИ. Научное знание современности, (3), 25-28.

Тагаев, Х., Алкаров, К. Х., Каримов, О. О., & Юлдашев, М. (2019). Педагогические основы обеспечения стабильности роста и развития системы научно-технического творчества студентов (Модель" Руководитель-Участник-Творческая деятельность"). Поволжский педагогический поиск, (2), 112-119.

Тагаев, Х., Убайдуллаев, С., Алкаров, К. Х., & Оришев, Ж. Б. (2016). ПОВЫШЕНИЕ ПАТЕНТНЫХ ЗНАНИЙ В ПРОЦЕССЕ ОБУЧЕНИЯ. In Современные тенденции развития аграрного комплекса (pp. 1776-1780).

Тагаев, Х., Алкаров, К. Х., Артикова, О. Ш., & Мамаджанова, К. А. (2016). ПАТЕНТ-КАК ЯДРО И СТРАТЕГИЧЕСКИЙ ШАГ ВПЕРЕД К НОВЫМ ВЫСОТАМ ТЕХНИЧЕСКОЙ И ИНЖЕНЕРНОЙ МЫСЛИ. In Современные тенденции развития аграрного комплекса (pp. 1773-1776).

Убайдуллаев, С., Уразов, Б. Х., Алкаров, К. Х., Олишев, Ж. Б., & Умаралиев, И. (2014). ВОПРОСЫ МОДЕЛИРОВАНИЯ ПРОЦЕССОВ ЭНЕРГЕТИЧЕСКИХ ОБЪЕКТОВ. Актуальные проблемы современной науки, (3), 243-245.

Choriyeva, Z., & Alqarov, Q. (2021). FAN TO’GARAKLARINING MAQSADI, VAZIFASI VA IMKONIYATLARI. Физико-технологического образование, (5).

Alqarov, Q., & Bozorboyeva, S. (2021). ИСТЕЪДОД ТАРБИЯСИДА ИЖОДКОРЛИКНИНГ ЎРНИ. Физико-технологического образование, 4(4).

Alqarov, Q. (2021). ИХТИРОЧИЛИК ТУШУНЧАСИ ВА УНИНГ АСОСЛАРИ. Физико-технологического образование, 4(4).

Tog‘aev, X., Ismoilov, T., & Alqarov, Q. (2009). Oliy ta’lim tizimida sifatli mutaxassislar tayyorlashning istiqbollari: muammo va echimlar. Xalqaro ilmiy-amaliy konferensiya.

Alqorov, Q. (2021). FIZIKA KURSINING BIOLOGIYA, GEOGRAFIYA, TEXNOLOGIYA FANI BILAN BOG’LIQLIGI. Физико-технологического образование, (2).

Alqorov, Q. (2021). FIZIKA VA MATEMATIKA KURSLARINING O ‘ZARO BOG ‘LIQLIGI VA ALOQADORLIGI. Физико-технологического образование, (2).

Alqorov, Q., Xolmatova, M., & Hayitboyeva, D. (2021). TEXNOLOGIK TA’LIMDA PEDAGOGNING MAHORATINI RIVOJLANTIRISH. Физико-технологического образование, 4(4).

Alqorov, Q. (2020). UZLIKSIZ TA’LIMDA POLITEXNIZM TAMOYILINI QO’LLASH–TA’LIM SIFATINI OSHIRISHNING MUHIM OMILI (Fizika fa’ni misolida). Физико-технологического образование, (1).

Burxonov, R., Yusupov, S., & Jamilova, T. (2021). O ‘QUVCHILARNI KASB-HUNARGA YO ‘LLASH TIZIMING PEDAGOGIK XUSUSIYATLARI. Физико-технологического образование, (5).

Ismoilov, T., & Burxonov, R. (2021). ТАЛАБАЛАРНИНГ КРЕАТИВ ПОТЕНЦИАЛИ ВА УНИ ОШИРИШ ОМИЛЛАРИ. Физико-технологического образование, (2).

Yo'ldoshev, M., Burxanov, R., & Muxiddinov, D. (2021). ARDUINO PLATASI YORDAMIDA SVITADIODNI BOSHQARISHNI TALABALARGA O’RGATISH USULI. Физико-технологического образование, (5).

Burxonov, R. (2020). ТЕХНОЛОГИЯ ДАРСЛАРИДА ЎҚУВЧИЛАРГА УМУММЕҲНАТ АСОСИДА МАЪНАВИЙ ТАФАККУРИНИ РИВОЖЛАНТИРИШ МАСАЛАЛАРИ. Физико-технологического образование, (1).

Orisheva, Z. (2020). Zardo’zlikka oid mavzularni o’quvchilarga o’rgatishning didaktik imkoniyatlari. Физико-технологического образование, (1).

Mamajonova, K. (2021). ТАЪЛИМ ТЕХНОЛОГИЯЛАРИ ЗАМОНАВИЙ ШАХСНИ ШАКЛЛАНТИРИШНИНГ ЕТАКЧИ МЕХАНИЗМИ СИФАТИДА. Физико-технологического образование, (5).

Mamajonova, K. (2020). ЎҚУВЧИЛАРНИ КАСБИЙ ШАКЛЛАНТИРИШНИНГ ПЕДАГОГИК-ПСИХОЛОГИК МАСАЛАЛАРИ. Физико-технологического образование, (1).

Mamajonova, K., & Abdullayev, B. (2021). ЎҚУВЧИ-ЁШЛАРНИ КАСБ-ҲУНАРГА ЙЎНАЛТИРИШ ОМИЛЛАРИ. Физико-технологического образование, (2).

Авторы


Meli Murtazayev

Jizzakh State Pedagogical Institute

Ra'no Shokirova

Jizzakh State Pedagogical Institute

Ключевые слова:

Ўқувчилар мустақил фикрлаш қобилияти, умумий ўрта таълим, ўқувчиларнинг мустақил фикрлаш қобилиятларини ривожлантириш, муcтақил таҳлил асосидаги фикрлаш, амалий ижодкор иқтидор эгалари, Технология фани йуналишлари

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

Powered by I-Edu Group