Abstract
Dunyo globalashuv jarayoni insonlardan o’z ona tilidan tashqari yana bir necha xorijiy tillarni o’rganishni taqozo qilmoqda. Hozirgi tadqiqotlar ushbu jarayonni erta yoshda boshlash samariliroq bo’lishini ko’rsatadi. Bizning yurtimizda ham ushbu masalaga qat’iy e’tibor qaratilgan, xorijiy tillarni o’qitishda xususan ingliz tilini o’qitishda dunyoning yetakchi tashkilot va universitetlar hamkorligida yangicha yondashuv asosida dasturlar ishlab chiqilmoqda. Oxirgi 3 yilda bu jarayon maktabgacha ta’limda ayniqsa o’z rivojini topmoqda.
Как цитировать
Usmonova, U. (2021). MAKTABGACHA TA’LIMDA BOLALARNI ILK YOSHIDA XORIJIY TILLARNI O’RGATISHDA TA’LIMIY O’YINLARNINNG AHAMIYATI: BAHOLASH. Maktabgacha taʼlim Jurnali, 1(1). Retrieved from https://natscience.jdpu.uz/index.php/presedu/article/view/3110
Authors
Umida Usmonova
Jizzakh State Pedagogical institute
Keywords:
xorijiy til, erta yoshda til o’rganish, ta’limiy o’yin, faoliyat, nozik vosita mahorati, ko’z-qo’l muvofiqlashuvi, faol ta’lim turlari, ingliz tilida blok o’ynash, rol o’yinlar, qo’l mehnatiIssue
Section: Articles