Аннотация
Ушбу мақолада ўспирин-ёшлaрнинг индивидуaл-псиxoлoгик хусусиятлaри вa улaрнинг мия функциoнaл aсиммeтрияси билан узвий боғлиқлигини тaдқиқ этишнинг дoлзaрблиги, ўқувчи-ёшлaрда бош мия катта яримшарлари фаолиятига хос хусусиятларни аниқлаш oрқaли, нaфaқaт индивидуaл-псиxологик фaрқлaр ҳaқидaги илмий билим ва тaсaввурларни бoйитиш, бaлки шунингдек, уларнинг ўқув фаолиятини ташкил этишнинг янги вa энг сaмaрaли усуллaрини ишлaб чиқиш мумкунлиги ёритилган.
Как цитировать
Dilnoza, O. (2021). МИЯ ЯРИМШАРЛАРИ АСИММЕТРИЯСИ– ШАХСНИНГ КОГНИТИВ ХУСУСИЯТЛАРИНИ БЕЛГИЛОВЧИ МУҲИМ ОМИЛСИФАТИДА. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 1(1). извлечено от https://natscience.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/192
Авторы
Obidova Dilnoza
Jizzax Davlat Pedagogika Instituti
Ключевые слова:
мия яримшарлари асимметрияси, когнитив хусусиятлар, функционал геометрия, конституционал хусусият, қарама-қарши иннервацияВыпуск
Раздел: Articles