Опубликован 2024-02-15

Daminov G'ulom

UMUMTA’LIM MAKTABLARIDA ZAMONAVIY KIMYO O'QITISH METODIKASI

Аннотация


Fanni o‘qitish axborot tushunchalarini shakllantiradi va
o‘quvchilarda tanqidiy fikrlashni rivojlantiradi. Bilimni tushunishda muhim nuqta
shaxsiy ma'noni qabul qilish bo'lishi kerak, bu esa o'z-o'zini bilishga olib keladi.
Kimyo fan sifatida insoniyatning global muammolari kontekstida juda dolzarbdir.
Yosh avlod dunyoning ilmiy manzarasini rivojlantirishi kerak va kimyo bilimi asosiy
hisoblanadi.

Как цитировать


G’ulom, D. (2024). Daminov G’ulom: UMUMTA’LIM MAKTABLARIDA ZAMONAVIY KIMYO O’QITISH METODIKASI. Журнал естественных наук, 1(1(14). извлечено от https://natscience.jdpu.uz/index.php/natscience/article/view/9567

Библиографические ссылки


N. E. Kuznetsova. Kimyo o'qitish metodikasi: darslik. talabalar uchun yordam

ped. Kimyo instituti. va biol. mutaxassis. Moskva: Ta'lim, 1984..

Zaitsev Oleg Serafimovich. Kimyo o'qitish metodikasi: Nazariy va amaliy jihatlari:

Universitet talabalari uchun darslik / M .: VLADOS, 1999.

Ivanova, Raisa Georgievna. Noorganik kimyoni o'rganishda talabalar uchun

mustaqil ishlar tizimi: o'qituvchilar uchun kitob Moskva: Ta'lim, 1988.

Kiryushkin, Dmitriy Maksimovich. Kimyo o'qitish metodikasi: o'qituvchilar uchun

darslik. Moskva: Ta'lim, 1990.

Matveeva Elvira Faridovna. Kimyo o`qitish metodikasi (innovatsion kurs): o`quv

metodi. talabalar uchun qo'llanma Moskva: Knorus, 2016.

Авторы


Daminov G'ulom

JDPU

Powered by I-Edu Group