Опубликован 2024-07-05

TA’LIM SAMARADAORLIGINI OSHIRISHDA INTEGRATIV VA DIFFERENSIAL YONDASHUVNING AHAMIYATI

Аннотация


Ushbu maqolada ta’lim samardorligi, uning oʻrni va ahamiyati, ta’lim samaradorligini oshrishda integratsion va differensial yondashuv, ushbu yondashuvlarning mazmun-mohiyati, maqsad va vazifalari hamda natijalari haqida soʻz boradi. Integratsion va differensial ta’limning asosiy yoʻnalishlari haqidagi ma’lumotlar maqola mazmunining oshishiga xizmat qiladi.

Как цитировать


Ergasheva, N. (2024). TA’LIM SAMARADAORLIGINI OSHIRISHDA INTEGRATIV VA DIFFERENSIAL YONDASHUVNING AHAMIYATI. Журнал математики и информатики, 4(2). извлечено от https://natscience.jdpu.uz/index.php/matinfo/article/view/10140

Библиографические ссылки


Tolipov Oʻ.K., Sharipov Sh.S. Oʻquvchi shaxsi ijodkorlik faoliyatini rivojlantirishning pedagogik asoslari. - T., Fan, 2019 y.

Yoʻldashev J. G., Usmonov S.A. Zamonaviy pedagogik texnologiyalarni amaliyotga joriy qilish. - T: Fan va texnologiya, 2018 y.

www.referat.uz

Авторы


Nigora Ergasheva

Jizzax VPYMOʻMM Maktabgacha, boshlangʻich va maxsus ta’li metodikalari

Ключевые слова:

integratsiya, differensiya, ta’lim, tarbiya, maqsad, asosiy yoʻnalishlar
Powered by I-Edu Group