Опубликован 2024-07-05

MATEMATIKANI OʻQITISHNING MUAMMOLARI

Аннотация


Zamonaviy maktabda matematika fanini oʻqitishning dolzarb muammolari, uzoq yillik tajribalar va ijodiy faoliyat shuni koʻrsatadiki muammoni yechish, qarama-qarshiliklarni yechish, induktiv usullarda tejamkor yoki tejamkor boʻlmagan usullar, ommaviylik va oʻzlashtirshning individual xarakteri, matematikaning rivojlanishi va matematikani oʻqitish metodikasi orasidagi ziddiyat bu muammolarni yechilishida yangi yaratilayotgan zamonaviy darsliklar hisobga olinishi kerak, bular yangi standartlarga javob bersin.

Как цитировать


Abdullayev, O. (2024). MATEMATIKANI OʻQITISHNING MUAMMOLARI. Журнал математики и информатики, 4(2). извлечено от https://natscience.jdpu.uz/index.php/matinfo/article/view/10139

Библиографические ссылки


Inayatov.U.L; Muslimov N.A; va boshqa, Pedagogika: 1000ta savolga 1000ta javob. 2012. Toshkent, “Ilm-Ziyo” nashriyoti.

Ishmuxammedov R.J; Yoʻldashev M. Ta’lim va tarbiyada innavatsion pedagogic texnologiyalar.- T: “ Nihol” nashriyoti, 2013. 2016-279 b.

Mirzaaxmedov M.A; Xaydarov B.K; Ismoilov Sh; Azizov A; Matematika, 10-sinf, Darslik-T: MChJ “ Elkstremum Press”, 2017 y.

Oʻrazova M.B; Eshpulatov SH.N; Boʻlajak oʻqituvchining loyihalash faoliyati.// Metodik qoʻllanma”.-T:TDPU. Rizografi, 2014 yil.

Авторы


Obid Abdullayev

Samarqand Davlat Universiteti

Ключевые слова:

ommaviylik, individual xarakteri, funksional-grafik, model-funksiya, regional xususiyatlari
Powered by I-Edu Group